Friday, September 12, 2008

Veel viimaseid p2evi Pueblas..

See n2dal on t6esti linnulennul moodunud.
Igas p2evas on miskit uut ja miskit, mis teha vaja, niisiis ei m2rkagi, kuidas oled juba reedesse j6udnud.
Teisip2ev moodus Batmani t2he all. K2isime Amberiga kinos. Hispaania keelset Batmani vaatamas. Hmm, ikka l2ks tahtmist vaja, et aru saada, mis r22gitakse. Midagi ikka haakus k6rvu, aga mitte just v2ga palju. Pean tunnistama, et tollest teisest filmist "Amor-letra pr letra" sain ma rohkem aru, Batman j2i ikka segaseks kyll. Aga 6nneks hiljem hisp. keele tunnis yks tydruk, kes seda filmi varem n2inud, seletas meile, mis seal toimus, nii et siis saime tagantj2rele targaks.

N6nda, kolmap2eval oli mul koolip2ev nagu iga teine, aga enne seda k2isin endale uut fotokat ostmas. Leidsin t6esti hea ja selle kvaliteedi kohta v2ga odava fotoka. See on peaaegu proffesionaalne kaamera, 10kordse zuumiga ja puha. Ahjaa, ja no siis ma l2ksin kella viieks kooli. Aga..kui ma uksest sisse astusin, avastasin, et k6ik olid juba ammu kohal ja 6ppimas. Ma olin ajad sassi ajanud ja n6nda oli tund seekord alanud juba kell 3, mina j6udsin kohale poole viieks. Aga mis seal ikka, vabandasin, naersin veidike oma lolluse yle ja asusin koos teistega 6ppima.
Peale kursust v6tsime koos Josepha, Benjamini ja Tuomasega ette retke Fuerte de Guadalupe m2e otsa. Aga bussiga. Ja see asus linna sees, nii et see ei kujutanud endast mingit ronimist vms. aga vaade, mis sealt avanes oli lihtsalt v6rratu. Ma peagi panen orkutisse pildid ka yles, mis ma tol 6htul tegin. M2e tipust avaneb vaade tervele linnale ja linna taga k6rguvale vulkaanile. Vulkaan on nii k6rge, et algul v6ib seda pilveks pidada, mis kauguses valendab. Aga ei, see on ehtne vulkaan. Tema tipp ulatub k6rgemale kui pooled pilvedest. Jah, seda on v6imatu kirjeldada, seda peab ise n2gema.

Neljap2ev. K2isime Cholulas, pyramiidi vaatamas. V6i noh, see on selline kompleks, kus asub lisaks suurele pyramiid-m2ele(sest rohi kasvab pyramiidi peal) mitmeid v2iksemaid pyramiidi kujulisi ohverduspaiku jne. V6tsime giidi, kes pidi tegema meile tuuri inglise keeles, aga kahjuks oli tema jutust v6imalik aru saada vaid igast (heal juhul)kymnendast s6nast, niisiis info, mis ma selle pyramiidi kohta teada sain, j2i suhteliselt samaks enne ja p2rast tuuri.
Aga muidu oli seal kohas v2ga ilus. Siis ma veel lasin linnukestel endale ennustada, st et seal oli terve hunnik pisikesi paberilehekesi ja yks v2lja dresseeritud linnuke siis t6mbas mulle yhe neist paberilehekestest. Minu saatus lubab mulle palju armastust! Hiljem maitsesime mitmeid kohalikke toite, millest m6ned ikka olid t2itsa j6ledad( Nt yks jook, oli t2pselt nagu vedel p2rm. ), aga teised olid j2lle p2ris head. Ostsin endle mehhiko lipu v2rvidega karnevali maski. J2rgmine esmasp2ev on mehhiklastele v2ga oluline- sel p2eval saavutasid nad iseseisvuse.
Niiet siis toimub yks SUUR fiesta, terve maa on t2is pidutsevaid mehhiklasi, koos ilutulestike, paraadide, festivalide, lippude ja tequilaga. Ma oleks tegelikult pidanud juba sel n2dalavahetusel Queretarosse minema, aga kuna tahtsin Iseseisvusp2evaks siia j22da, siis lahkun alles kolmap2eval. Ele p6letasin oma n2o t2itsa 2ra, ei taibanud p2ikesekreemi panna ja sseal ma siis olin, n2ost yleni punane, "valged p2ikeseprillid" ees. Aga t2na on juba 6nneks palju parem.
Eilne hisp. keele tund olid ka veidi erip2rane, nimelt veetsime selle kohvikus. Arutlesime terve tunni erinevatel teemadel nagu seksuaalne diskriminatsioon, alkoholism, anoreksia, make-up, perekonna t2htsus Mehhikos jne. Hispaania keeles! Meie 6petaja Memo avaldas arvamust, et Mehhiko mehed peavad enamjaolt Euroopa naisi v2ga kergemeelseteks, aga tema mitte, sest ta m6tleb teistmoodi. Ei, aga tegelt on Memo ikkagi v2ga hea 6petaja. Aa, ja ma ei m2leta, kas ma sellest juba kirjutanud olen, aga Mehhikos ei ole kombeks poistel-tydrukutel yksteise juures oobida. Kunagi. Kui nad soovivad midagi teha, siis selleks on olemas spetsiaalsed Motellid. Ja neid on t6esti igal pool palju.

T2na hommikul k2isin oma host-6ega(mitte Lizi, vaid tema 6e Miriamiga) linnapeal. Yhes muuseumis ja laadal. Sel n2dalal olengi t6tt oelda rohkem Miriami kui Liziga suhelnud, kuna Liz on pidevalt kusagil 2ra. Miriam on 24 ja 6pib advikaadiks. Imelikul kombel 6pivad v2ga paljud siin advokaadiks. Tean juba nelja(kaks neist juba tootavad sellel ametipostil.)
Ma siin praegu mugin yhte superhead kookosest tehtud maiustust, mille laadalt sain. Ja t6esti, toit on siin ikka odav! Maiustused ja puuviljad eriti.
Hea kyll, aga pean nyyd l6petama, sest l2hen yhele j2rjekordsele fiestale, kahel vabatahtlikul on t2na synnip2ev, niisiis seda tuleb t2histada:)

2 comments:

Auli said...

Hahaa, edu sulle nende lõputute fiestadega, mina oleksin juba ammu siruli maas :-D
Ise jõudsin paar päeva tagasi Norrasse. Mägimatkamine sai täna selgeks. Blogi püüan pidada siin : fjordidest.wordpress.com
Jaksu sulle edasi pidutseda ;-) Eks hoian silma peal!

Auli

Liis said...

Oh jeerum, pidudest sul seal puudu vist kyl ei tule;p

V2ga hea on kuulda, et sul seal p6nev ja tore on olla. Ja soe ka. Eestis on ikka juba v2ga kylm ja k6ik umberringi kohased-nohused-t6bised...prrrr...pean vaatama, et siit kiiresti 2ra saan.

Kui h2sti laheb, siis hiljemalt 14.okt asun ma Maroko poole teele.

PS> Sinu jutte kuulates, tekib mul yha suurem tahtmine Mehhikosse minna.

Kallistan!!!