Thursday, October 9, 2008

J6udsime San Ildefonsost tagasi laup2eva keskp2eval.
P2eval logelesin niisama, istusin arvutis ja k2isin v2ljas soomas.
Ja siis 6htul, just veidi aega enne seda klui pidin Erikaga v2lja minema, avastasin enda kehalt paar imelikku punast laiku. Tunni aja p2rast oli neid laike veel paar tykki juurde tulnud ja siis veel ja siis m6ni veel. Ma olin midagi soonud v6i millegagi kokku puutunud, mis p6hjustas mulle nende punaste sygelevate laikude n2ol selle ebameeldiva allergia.
L2ksin k6igest hoolimata 6htul Erikaga v2lja. K2isime kellegi tema s6bra peol ja hiljem live-muusika baaris Doble W. Yks samanimeline oli ka Pueblas, mida ka kord, nyydseks juba enam kui kuu aega tagasi, kylastasin. Istusime otse lava ees, kus b2nd m2ngis ja kui olime ennast kohtadele s2ttinud, kysis laulja lavalt, et kust ma p2rit olen. Mina seda esimesel hetkel ei m2rganud ja niisiis Erika vastas minu eest. Seej2rel sain yle baari mikrofonisse kajava tervituse- Teretulemast s6ber eestlane! Jipikajee.

J2rgmisel p2eval tundsin ikka, et ega see allergia vist niisama yle ei l2he. Tuleb ikka arsti juurde minna. Lykkasin selle aga esmasp2eva peale ja l2ksin hoopis Betoga v2lja. Kaks s6pra mul siin Queretaros praegu vaid ongi, Erika ja Roberto! K2isime bowlingut m2ngimas, tegime kolm m2ngu ja ma kaotasin kolm korda. L2ksin nii hasarti, te ei kujuta ettegi!:d J2rgmine kord kavatsen talle 2ra teha (K6ik kaotused olid tegelikult ka v2ga napid!) Siis istusime maha, j6ime kohvi ja ajasime juttu. Mulle meeldib Betoga r22kida, temaga on t6esti huvitav, me m6tleme paljuski yhte moodi ja mis k6ige t2htsam, ta v6tab mind erinevalt paljudest teistest mehhiko meestest kui s6pra, mitte kui heledanahalist euroopa tsikki, kellele tingimata tuleb silma heita ja moodudes kohusetundlikult vilistada. Nagu ma juba ennem v2itsin, siis kuigi ei ole need mehhiko mehed nii pealetykkivad kui jutud r22givad, siis paljude puhul sa ikka tunnetad, et sind piideldakse ja m66detakse koguaeg yle. Beto aga on lihtsalt s6ber. Lahe.

Esmasp2eval v6ttis Erika mind hommikul auto peale ja s6itsime haiglasse. Vedas, l2ksime parasjagu Axa kindlustuse kontorisse, et t2psemalt j2rele kysida, kuidas mulle p2rast raha ravimite ja visiidi eest tagastatakse ja kohtasime seal kontoris yhte arstitiitliga meest. Kes siis vist tootas ka kindlustuses. Ta aga teatas, et n2ita siia, mis sul on, ma vaatan su ise yle, siis ei peagi hakkama kuhugi mujale minema ja saan oma ravim iretsepti temalt k2tte. Niisiis ta hindas mind yle ja kirjutas mingi allergia rohu ja salvi. Viis p2eva tuleb nyyd tabletti v6tta.

Esmasp2eval oli mul palju tunde, minu tunniplaani kohta palju- 5. Ausalt oelda, t2itsa 2ra v2sitas. Ei ole see 6petamine nii lihtne midagi- koguaeg peab pingsalt m6ttetood tegema. 6pilasena on nagu lihtsam, siis v6ivad m6tted uitama minna ja t2helepanu tunnilt vahel kaduda, aga 6petajana, eriti kui 6petada on vaid paar inimest korraga ja nendega peab individuaalselt koguaeg tegelema, seda v6imalust ei ole. Ei suuda ma mitte m6ista, kuidas leidub 6petajaid, kes teevad seda tood iga p2ev 8 tundi, 6petades t2pselt neid samu asju. Praegu ma kyll naudin oma tood ja leian selle huvitava, aga samas ma ei kujutaks end ette seda aastast aastasse tegemas.

Teisip2ev. K2isin j6usaalis! Tegin trenni! Minu ymber tegi trenni veel ligikaudu 20 higist tilkuvat musklis mehhiko meest! P2ris l6bus. Ma siis seal yksi muigan ja vaatan, kuidas k6ik mind vaatavad. Ei ole eriti v6imalust m2rkamatuks j22da, kui oled ainuke naissoost isik ruumis ja lisaks veel heledanahaline. Ahjaa, reede hommikul k2isin ka salsa tunnis seal. Sinna mehed j2lle eriti ei tiku. Selle veetsin koos 20 naise ja YHE mehega. Seal oli yks yliergas, usun et 50nele l2henev t2dike, kes peale iga laulu l6ppu huilgas nagu rockkontserdil. See oli p2ris naljakas.
Yldse oli see rohkem selline aeroobika-salsa moodi v2rk. Paarides me ei tantsinud. Tegime lihtsalt koordinatsiooniharjutusi, samme. Aga see oli ka p2ris m6nus. Esmasp2eval ei jaksanud ma aga sinna minna, see on kell 8 hommikul,nii et vajab ikak t6esti tahtmist, et kohale roomata. Homme ma kahjuks ka ei saa minna, sest pean Kelloxi tehases mingile t2dile inglise keele tundi andma, ehk siis j2rgmine esmasp2ev.
Ega ma suurt muud sel teisip2evasel p2eval ei teinudki, pedu pesin ja tunde andsin, n6nda ta l2ks.

Kolmap2eval k2isin ka j6usaalis! Hommikul andsin tehases tundi. Yks minu 6pilastest kutsus mu kinno. Eks ma siis lubasin millalgi minna. See on suluseis. Ei taha toredale inimesele 2ra oelda, aga samas ei taha ka, et too miskit lootma hakkaks. Niisama s6braks tahaks teda aga hea meelega. Ta on tegelikult ka v2ga tore, minu 6pilastest seal noorim, 22 aastane. H2belik aga t6esti kena v2limusega. Minust aga muidugi peaaegu peajagu lyhem(nagu suurem enamus neist siin.) Ma v6in ennast siin ikka t6esti hiiglasena tunda. El Puentes( El Puente de Esperanza on selle org. nimi, kus p6hiliselt tootan ja kus elan.) n2iteks ei ole yhtki poissi, kes minust pikem v6i kasv6i sama kasvu oleks.


Neljap2ev, t2na. Ei k2inud j6usaalis. Ei jaksanud minna, magasin hoopis selle asemel. Seegi ju tervislik tegevus! Hommikul sain j2llegi Erikaga kokku, s6itsime mooda linna ringi. Vahel ajavad mehhiklased oma ebakonkreetsusega mu segadusse. N6nda on ka Erikaga, tema plaanid muutuvad iga sekundiga ja n6nda ei saagi miskit tehtud. N2iteks t2na. Ta teatas algul, et peab minema automehhaaniku juurde, niisiis s6itsime mingis suunas ja ekslesime ringi, siis ta aga vist m6tles ringi, et ikka ei taha minna, sest see on nii kallis ja n6nda me ei l2inudki. Siis m6tlesime, et mis teha. Ta pakkus v2lja, et l2heksime Qre l2hedal asuvat kaljut vaatama, mina olin muidugi k2pp. Ja siis s6itsime veidi linnas mingis suunas, kuni ta teatas, et ikka ei tea, kas tasub minna. Auto v6ib tee peal katki minna, niisiis parem teinekord see ette v6tta. Mul oli k6ht tyhi, kuna ei olnud j6udnud veel midagi syya, niisiis pakkusin v2lja, et l2heks siis sooma. Ta oli n6us. S6itsime kesklinna suunas, seej2rel tuli tal aga m6te, et v6iksime hoopis tema juurde minna ja seal syya, sest ta s6ber tootab juustutehases ja seet6ttu tal on kodus palju juustu. Eks ma olin n6us. Siis ta aga m6tles veidi aega ja teatas, et 2kki vaataks tema juures juba filmi ka. L2heme siis laenutame filmi! S6itsime filmilaenutuse suunas, kuni talle meenus, et mul juba ilmselt tykk aega k6ht tyhi. Ytles, et ega ma vist ei j6ua tema koduni 2ra oodata, l2heme ikka kuhugi sooma. Selleks ajaks olime juba peaaegu 2 tundi niisama ringi tiirutanud. S6itsime siis vanalinna ja vaatasime kuhu parkida. Ta tahtis auto t2nava 22rde j2tta ja mitte parklasse, niisiis tiirutasime ringi ja otsisime vaba kohta. Veendudes, et l2heduses ei leidu aga yhtegi, l6petasime ikka parklas. L6puks sain syya! S6in yhe taco sampinjonidega, yhe quesadilla juustu ja kanalihaga ja yhe gordita sama kanalihaga. K6rvale j6in horchatat. Toit oli v2ga maitsev ja sain k6hu t2is.
L2ksime tagasi auto juurde. Kysisin, et kas laenutame siis filmi, ta aga m6tles veidi ja teatas, et tegelikult ei ole m6tet filmi laenutada, sest tal yks s6branna ja tollel palju filme, aga kuna too praegu tool, siis parem yldse homme filmi vaadata. Istusime autosse ja hakkasime s6itma. Ma olin ikka juba parajalt segaduses, et mis ja kus ja kas yldse me miskit teeme. Ei lausunud midagi, vaatasin, kuhu ta s6idab. Ta t6i mind mu maja ette. Jah, sellega meie tegevusetu kuid plaaniderohke hommikupoolik l6ppeski.

Enne aga leppisime kokku, et homme ehk l2heme Pueblasse. Mina igal juhul tahan minna, tore aga oleks kui ta ka tuleks. Seljuhul l2heksime autoga. Oleks igatpidi parem. Odavam ja kiirem kui buss ja ei peaks yksi minema.
Aga kuna tema auto on ju katki, siis ehk laenab ta oma venna oma. Kui vend talle laenab, siis ta tuleb. Bussiga talle ei meeldi s6ita. Milles ma aga t2na kindlalt veendusin- autoga ringi tiirutamist ta armastab.

No comments: