Wednesday, October 1, 2008

Trenni, tahan trenni!






Kirjutatud 1.oktoobril:

Otsustasin, et kirjutan edasi uue postituse all, kuna eelmine venis juba liiga pikaks.

Eilse p2rastl6una veetsin mooda linna ringi kolades ja endale salsa kursuseid ning j6usaali otsides. Jah, syyes k6iki neid maitsvaid toite, mis siin leida v6ib, tuleb ka trenni teha. Lisaks tahaksin ma t6esti v2ga salsat tantsida! Leidsin paar kohta, aga kellaajad ei sobinud, sest minu too on enamasti 6htupoolikutel. Siiski yks aeg tundus sobivat ja niisiis l2ksingi 6htul kella 21.30 kohale. Jah, selgus, et ma olin valesti m2letanud, see algas 20.30 mitte 21. 30. (20-21 on mul aga inglise keel.) Niisiis ei tulnud sellest midagi v2lja. Olin tsiba 6nnetu ja pettunud, et pika tee olin mittemillegi p2rast maha k6ndinud aga trotsisin end, et kyll ma ikka peagi miskit leian.


J2tkasin otsinguid ka t2na. Mul oli kaardile m2rgitud paar kohta kaugemal keskusest, kus pidi siis vastavalt asuma j6usaal v6i ujula v6i spordikeskus. Hommikul peale tehase inkatundi pakkisin koti ja valmistusin trenni minema. Olin kuulnud, et yhes kohas pidi olema eriti odav ja eriti lahe. Peale m6ningaid sehkendusi-sahkendusi j6udsin sinna kohale. Tuli aga v2lja, et sel kellaajal on neil j6usaal suletud ja lisaks peaksin ma seal liikmeks olemise jaoks endale kuskilt kaks fotot ja apteegist arstit6endi hankima. Uurisin edasi. Teadsin, et yhes kohas pidi olema spordikeskus. P2rast m6ningaid j2rjekordseid orienteerumisminuteid Queretaro bussisysteemis j6udsin kohale. Tuli aga v2lja, et see koht oli hirmkallis! 4000 krooni osalusmaks ja siis iga kuu 1100 krooni kuutasu. Keeldusin viiaskalt ja tulin tulema.

Otsisin edasi yhte l2heduses asuvat suurt ujulat. K6mpisin kohale kaardile m2rgitud kohta, kuid seal olid vaid elumajad. Kysisin inimestelt ning tuli v2lja, et seal naabruses ei olegi ujulat. Vaikselt hakkasin lootust kaotama. Lootust, et Queretaros on yldse v6imalik kusagil sporti teha. Sporti, mis ei ole pargis jooksmine, sest lihtsalt ringi jooksmine mulle t6esti ei istu. Masendununa l2ksin poodi ja ostsin endale suure v6ileiva! Tollasin seal naabruses veel veidi ringi ja siis l2ksin Italian Coffeeshopi ja ostsin endale suure kylma cappucino frappe hiiglasliku vahukoore kuhjaga peal. Kiusu p2rast! Vot kui ei lasta sporti teha, siis hoopis soon!

Viimasest kohast sain siiski tootaja-poistelt usaldusv22rsemat informatsiooni, kust on v6imalik yht ujulat leida.



Kell aga oli juba poolde p2eva tiksunud ja mul ei olnud seda sel korral aega yles otsima minna, sest pidin koju tagasi tulema Josele tundi andma. Siis aga meenus mulle, et Martin oli maininud, et ka meie k6rvalt2navas on yks j6usaal aga see on h2sti kallis. M6tlesin, et l2hen vaatan selle siiski igaks juhuks yle. Ja n2ed siis- otse k6rvalt2navast leidsin ma t2iesti korraliku, asjaliku, odava j6usaali, mille kuutasu(250 krooni) sisaldab ka v6imalust osa v6tta igap2evastest tundidest nagu kick-boxing, salsa jm. Ma teadsin, ma lihtsalt teadsin, et 6nn peab mingil hetkel poorduma. Terve p2eva olin ma seda endale korrutanud! Ma ytlen, tuleb uskuda, lihtsalt uskuda! M2letan kui me Hele-Riiniga Rabarockil katsetasime, et kas positiivne m6tlemine siis t6esti toimib. Leppisime kokku, et sisendame, et peagi tuleb meie putkast ostma klient, kes meile 50 krooni tippi j2tab. Ja arvake mis, m6ne aja p2rast tuli yks mees, ta ei ostnud mitte midagi aga s6nas vaid, et j2tab meile hea meelega niisama tippi. Pistis meie topsi kaks 25-list. Tuleb vaid uskuda!



L6puks tahaksin teile p6hjalikumalt tutvustada minu uue kodu elanikke.

V6tame nad 6ige ykshaaval l2bi.

Jose- On 18. R22gib inglise keelt p2ris h2sti. Minule on ta siinsetest poistest miskip2rast k6ige sympaatsem. Mitte, et ta mulle meeldiks, selles m6ttes, ta on lihtsalt sympaatne. Ta tundub pealtn2ha t6sine ja asjalik, aga hetkedel mil sa seda k6ige v2hem ootad, v6lub ta sind oma yle n2o laiutava naeratusega.

Judith- On 21. Yks tydrukutest, kellega ma yhes toas elan. Ka tema on yks minu lemmikutest. Alguses oli ta yks esimesi, kes minuga rohkem suhtlema hakkas, kes alati huvi tunneb, mis ma teen ja kuidas mul l2heb. Ta 6pib ylikoolis algklasside 6petajaks. See aasta on tema viimane aasta El Puentes elada, j2rgmine aasta astub ta juba iseseisvasse ellu. Ka tema on t2itsa v6imeline inglise keeles suhtlema. Tema novio on Oscar, kellest ka varsti l2hemalt r22gin.

Irene- On 21. Nagu ma aru olen saanud, siis 6pib temagi sama ametit, mis Judith. Temagi elab minu toas. Ta on v2ga asjalik, ehk vahel sarkastiline. Ta on vist ainuke, kellest ma t6esti tunnen, et ta on minust vanem. Judithi ja Chavega mul seda tunnet ei ole.

Chave- On 21. Minu toast. Tema on t6esti h2sti ilus tydruk. Tema indiaani n2ojooned on huvitavad ja omap2rased. Temal on miskit Julioga. Siin k6ik on kellegagi paaris!

Omar- On 18. Lubas mulle maja v6tmed teha esimesel n2dalal. Iga p2ev kysisin talt, et kas siis oled j6udnud need 2ra teha ja iga p2ev ta vastas, et t2na ei j6udnud aga et homme teen. L6puks peale kahte n2dalat tegi mulle juhataja need v6tmed 2ra. Aga muidu on ta tore poiss.

Julio- On 18. Tema kolis Puentesse alles 3 kuud tagasi, nagu ka m6ned teised, keda peagi tutvustan. Julio on ehtne ilus-poiss. Enesekindel ja muudkui naeratab k6igile tydrukutele. Ta on p2rit Veracruzist ja seet6ttu tantsib h2sti salsat. Ma kyll ei ole veel n2inud aga kuulnud olen nii m6neltki poolt.

Reyna- On 19. Ta on Jose 6de. Ta on veidi h2belik, aga samas v2ga s6bralik. Tal on ilusad v2ga pikad mustad juuksed. Inglise keele tundides on ta yks pyydlikeim, kuigi v2ga palju ta veel ei tea.

Martha- On 15. Temaga saan ma v2ga h2sti l2bi. 6petasin talle kitarri ja muidu hoiab ta ka mulle koguaeg l2hedale. Lisaks meeldib talle v2ga k6iki mu asju laenata, eriti vaimustuses on ta mu kaamerast, sellega v6ibki ta kl6psutama j22da. Siis meeldivad talle veel mu riided ja l2pakas ja pleier ja kitarr ja noh...k6ik mu asjad.

Rocio- On 15. Armsa naeratusega tydruk. Ta r22kis mulle hiljuti, et ta 10 aastane vend on v2ga haige, tyyfuses. See oli esimene kord kui keegi neist mulle midagi sellist usaldas r22kida ja oli ka esimene kord kui mul sydames valust kihvatas.

Mariela- On 15. Ka tema yritas veidi kitarri 6ppida. Marthaga on nad head s6brantsid. Inglise keeles on nood, kes veel 15 aastased praegu p2ris n6rgad, aga loodan, et suudan nende keelt kasv6i veidikene paremaks muuta. M6tlesin v2lja plaani, et kleebime yle terve maja v2ikestele m2rkmepaberitele asjade nimed inglise keeles. Ahjaa, ja temal muide on miskit Josega.

Andres- On 15. Poistest on ta noorim. Ka selline vaikne kuju. Ma ei ole temaga veel suuremat jutule saanud. Aga asjalik paistab ta kyll ja malet meeldib talle m2ngida.

Carlos- On 17. Kui ta r22gib, siis voolavad s6nad ta suust selliste j2rskude valingutena. Tadada...tadada..tadada. Ta on v2ga viisakas. Alati t2nab ja palub ja teavitab.

Oscar- On 19. Tal oli hiljuti synnip2ev, eelmisel 6htul enne synnip2eva lauldi talle "MaƱanitasid" ja seej2rel toodi v2lja tort. Selle asemel, et aga seda rahumeelselt sooma hakata, tehti sellega yle maja koogis6da. Seda ilusat valget vahukooretorti v6is leida inimeste peast, k2telt, jalgadelt, riietelt, seintelt, p6randalt ja ehk laestki. K6ik koristati hiljem muidugi kohe korralikult 2ra.
Nagu juba enne mainisin, tema on Judithi novio. Aa, ja ta m2ngib kitarri! Tema m2ngib v2ga h2sti, ehk avaneb v6imalus temaga millalgi koos m2ngida.

Dulce Maria- On 15. Dulce t2hendab hispaania keeles "magus". Tal on armas nimi. Tema isegi on armas. Tihti vaatab ta sulle sellise kysiva pilguga otsa, et mis nyyd? Ja sellise kysiva pilguga vaatan ka mina tihti teda, sest tema hisp. keelt on mul vahel v2ga raske m6ista. Ta r22gib v2ga kiiresti ja ehk veidi segaselt.

Ja siis on meie juhataja Leo- Vanust ma t6esti ei tea, aga v6ib olla kusagil 45 ringis. Vormikas hyperenergiline t2di. Kannab alati suuri p2rlk6rvar6ngaid. Kui ta naerab, siis on seda teise linna otsa kuulda. Mul on tema suhtes vastandlikud tunded, vahel on mul tunne, et ta on v2ga tore aga vahel ma ei m6ista teda ka. Algul kui ma alles siia yritasin sisse elada, siis ta ei olnud just eriti abiks, pidin koguaeg ise minema kysima ja peale k2ima. Sellep2rast veidi pettusin temas. Aga samas on ta muretu ja energiline hoiak noortele endale v2ga toeks ja mul on tunne, et nad k6ik hoiavad teda v2ga.

No comments: