Thursday, July 10, 2008

Hispaaniaaaa!!

07.07.08 Esmasp2ev 16.01
Alustasime oma reisi. Mina jaTimm. 6de ja vend. Me avastasime, et meil on nii palju t2pselt yhesuguseid asju kaasas, et meid v6iks vabalt ka kaksikuteks pidada. T2pselt yhesugused punased ekspressi kotis, k6rvaklapid, identsed magamiskotid.

Hetkel s6idame Riia poole, l2bime P2rnut.
Ees ootab oobimine Riia lennujaamas, sest lennuk l6heb kell 6 hommikul ja seda tegelikult vaid Vilniusesse, kus peame veel 6 tundi ootama. Aga k6igi plaanide kohaselt peaksime homme kella 16 paiku maabuma p2ikese ja fiestade linnas Barcelonas.

Vihma sajab. Masendav. Loodame, et Riiga j6udmise ajaks j22b yle. Teate, ma r22kisin Timmile oma koeraanekdooti ja tema kyll naeris. Teie, mu s6brad, lihtsalt ei m6ista Hallikute huumorit.
Bussijuht on vist eile load saanud. Ta on suutnud selle 2,5 s6idetud tunni jooksul juba 2 liiklusohtlikku olukorda tekitada ja yhe korra bussiterminali ooteplatvormi katusealusele otsa s6itnud.
Liiklusohtlik olukord 1: bussi v2lja suretamine P2rnu kesklinnas ristmikul.
Liiklusohtlik olukord 2: j2rsult pidurdamine P2rnu-Riia maanteel6igul.

07.07.08 Esmasp2ev 20.49

Oleme nyyd siis Riias. Kusjuures juba siin ont2iesti v6imalik turiste m2ngida. K2isime yhes ilusas pargis istumas ja seej2rel otsustasime Maci sooma minna. M6tlesime, et tellime v2liputkast, kus peal oli silt McExpress. Lugu aga kulmineerus sellega, et Timm seisis 45 minutit seal j2rjekorras, et meie Big Mace k2tte saada. Express v6i asi..
Seej2rel v6tsime ette Mustpeade maja otsingu. Otsing l2ks edukalt ja peagi olimegi juba selle kuulsa keskaegse gildihoone ees (mis kyll h2vines II maailmas6jas, kuid on hiljem yles ehitatud). Maja kyljes oli L2ti Vana-Toomas v6i v2hemalt n2gi ta sedamoodi v2lja. Tal oli k2es aga lisaks lipule veel m66k. Meie Vana-Toomas on vaesem mees, tal on ainult lipp.

Praegu istume pingil, mille k6rval pingil istuvad kaks purjus kohalikku, kes t2iest k6rist laulavad. Kusjuures t2navamuusikuid on siin yldse ohtralt, oleme neid juba neljas kohas n2inud. Ja nad ei ole mitte vanadpimedad akordionim2ngijad, vaid meie vanusednoored, kitarride ja flootidega. Huvitav.
Nonii, lisandus just kolmas purjus kohalik. Ma juba ootan huviga, mis viisid j2rgmiseks yles v6etakse.

Teate, et l2tlastel on s6na "maaja", ma kuulen seda pidevalt igal pool oeldavat. Ma arvan, et eks ta on ilmselt mingi sides6na v6i lihtsalt tihedalt kasutatav s6na. Igatahes tekitab oma nime pidev kuulmine minus kergeid paranoiasid... Tegelikult kyll mitte, aga huvi tekitab kyll.

L2tlastel on k6ik samad poed mis meil. Isegi oma Lombardi pandimaja on neil. Ja Coca-Cola Plaza. Just nagu ei olekski kodumaalt sammugi v2lja astunud.

07.07.08 Esmasp2ev, 6htul lennujaamas

Ja j6udsime siis l6puks ka siia. Bussis6it lennujaama oli huvitav. Riias onvussied ka samasugused konduktorid nagu meil rongis. Kujutate ette kui palju konduktoreid siis Riias kokku on! Ja neil on bussis selline oma pisikene troon, asetseb veidi k6rgemal kui tavalised pingid ja j2tab seega trooni mulje. Ka meil v6iks sellise asja l2bi suruda. Siis oleks konduktoritel oma igava too juures v2hemalt millegi yle r66mu tunda.

Maailm on ikka v2ike- enne Maci juures n2gin ma yhte poissi, kellelt me eelmine kord Riias olles Luxist tulles teed kysisime. Ma aga igaks juhuks ei l2inud tervitama, p2rast ikka ei olnud. Kuigi ma olin p2ris kindel, et ikka oli. Aga no kes see teab, v6ibolla on L2tis palju teman2olisi poisse.

No comments: