Thursday, July 10, 2008

L6puks kohal!

08.07.08 Teisip2ev, 6htul ja Barcelonas

P2rast ligi 24 tundi seiklemist(millest 15 tundi seisnes lennujaamas passimises/magamises) j6udsime Barcelonasse. Aga reis oli seda v22rt, sest l6puks ometi oleme kohal, kuigi j2rgmine kord kavatsen ma leida odava otselennu Tallinnast.

Lennujaamast v6tsime metroo Sants Estaciosse, kus kaardi abiga oma j2rgmise kolme p2eva oobimispaiga p2ris ruttu yles leidsime. Lasime alt uksekella- "Hola, nosotros somos de EStonia!" ja uks tehti lahti.
Korteris ootas meid Haizea, kes ei r22kinud pmts s6nagi inglise keelt. Niisiis saime esimest korda oma hispaania keele oskusi praktikas kasutada. Isegi olin yllatunud, kuidas me k6ik t2htsamad jutud aetud saime. Aga n2e, t2itsa saime!

Korter on neljatoaline- elutuba ja kolm magamistuba. Meie oobime yhes neist.
Siin elab tegelikult neli inimest, aga kahte neist ei ole praegu yldse ja teised kaks k2ivad p2eval tool, t2hendab, et me ei puutugi siin kellegagi suurt kokku. Oleks nagu t2itsa oma korter!
KAks vannituba ja normaalne kook on ka, telekas mehhiko seebikatega samuti. Meie tuba on t2itsa okei, yks voodi ja yks madrats, yks tugitool ja yks laud, yks kummut ja yks kapp, yks lamp ja yks tool, yks aken ja yks uks- m6eldud siiski vist yhe inimese toaks, aga kahekesi saab ka t2itsa h2sti hakkama.

Kui kotid olid lahti pakitud, siis l2ksime linna. Metrooga L4. Tohutult pikalt tuli maa all k2ia, jah, k6ik j2rgmised p2evad peame seda maad marssima. L6puks saime aga siiski metroo peale ja otse La Ramblal j2lle p2evavalguse k2tte. K6igepealt l2ksime randa(ohjah, nii palju m2lestusi eelmisest aastast!) ja Timm k2is ujumas. Lained olid p2ris suured! Ma aga j2tsin ujumise siiski seekord vahele.

Seej2rel k6mpisime vana kodut2nava- SAnt Pere Mitja- poole. K2isime pagari2ris, myyja oli kusjuures sama mees, kes eelmiselgi aastal. Seletasime talle, et me k2isime siin ka eelmisel aastal, ta naeratas ja ytles "Ok, ok!". Vist ei saanud aru meist.
Internetipunktis k2isime. Seej2rel aga ostsime pudeli veini ja l2ksime palmialleele. Timm arvas, et n2gi seda sama rattaga vargan2gu, kes eelmine aasta Kiku kotti himustas, aga see ei pruukinud ka kindlalt tema olla.
Peale m6ningast istumist, jalutasime mooda Ciutadella pargi 22rset tagasi randa.

Meil oli kindel plaan mingisse seltskonda sulanduda, sest teate, p2evad l2bi ainult yksteisega suhelda on veidi tyytu. Nagu ikka oli rand t2is grupiti istuvaid inimesi ja meie eesm2rk oli yks neist v2lja valida. Algul k6ndisime terve ranna otsast l6puni l2bi ja ei leidnud kedagi sobivat. Teise ringi ajal istusime aga v2sinult liivale maha. Yhed m2ngisid seal l2hedal frisbeet.
See oli meie v6imalus! Ma v6tin julguse kokku ja l2ksin kysima, et kas v6in ka m2ngida. Nad olid aga frisbee just kellelegi teisele tagasi andnud, kes olid seej2rel minema l2inud. Nojah, kehitasin 6lgu ja l2ksin Timmi juurde tagasi. Istusime. J6ime veini. Ja ma v6tsin teist korda julguse kokku ja l2ksin kysisin neilt, kes me v6ime siiski nende juurde istuma tulla. Muidugi v6isime.

Seltskonnas oli 4 poissi ja 1 tydruk. Ja arvake mis? Nad olid prantslased(t2psustuseks- v.a. yks, kes oli poolakas, lihtsalt elanud 4 aastat Prantsusmaal). On kindel, et prantslastega olen ma oma BArcelonas viibitud aegade jooksul kyll k6vasti rohkem suhelnud kui hispaanlaste endiga. Aga prantslased on ka v2ga toredad! JA r22kisid inglise keelt ka t2itsa talutavalt!
Suhtlesime tykk aega, kuni tulid rannakoristusautod ja politseinikud ajasid meid rannalt minema. Seej2rel otsustasime, et me Timmiga l2heme koju. Nad aga saatsid meid terve tee bussipeatuseni(peale kella 00 metroo enam ei k2i, ainult n2d.vahetusel).
Kui olime juba bussis, siis leppisime kiirelt ukse vahelt veel j2rgmiseks p2evaks kohtumise kokku. Samas kohas kell 22.

Buss s6itis tohutult kaua, tegi poolele linnale ringi peale, enne kui Sants EStaciosse j6udis, minul oli aga tualetti vaja. Nii ma siis seal kannatasin, Timm magas. L6puks saime maha ja jooksuga koju. Magama..

Rasmus said...

Maaja, SINA, adruhüljes, ei käinud ujumas. Mis toimub? Maailm on vist hukkas!

meeletumaailm said...

Jah, noh, tead ma ei saanud. Mul oli meik peal:D
Aga j2rgmine p2ev tegin selle tasa!