Wednesday, November 12, 2008


T2na hommikul 2ratas mu telefon mind j2llegi kell 6. Kell 7 oli tund tehases. P2rast s6itsin koos Cesariga bussiga koju. Jah, raske on nende tehasepoistega, sest nad pidevalt kutsuvad mind v2lja, aga mul on niigi v2he aega ja selle tahaks oma s6pradega, mitte nendega veeta.

Kell 12 ruttasin j2llegi p2evakeskusesse ja veetsin kolm tundi lastega.

Jagasime pastoraali tekstid laiali ja rollid 2ra. Loodan t6esti, et k6ik ilusti oma tektsid nyyd siis ikka p2he ka saavad, sest teksti on p2ris palju, nende jaoks v2hemalt on seda palju.



Kui eile olid t6esti yhed eba6nnestunud tunnid, alustades sellega, et keegi mind ei kuulanud ja l6petades sellega, et mu pusa 2ra peideti, siis t2na oli juba palju parem p2ev. Nende tujud on muutlikud nagu ilm. Vivianne ja Alejandra, kaks tydrukut minu eriklassist olid eile t2iesti v6imatud. Lollitasid, kiusasid, l6id yksteist ja jooksid klassist v2lja(ning tagasi ei tulnudki). T2na aga v6is neid t6elisteks ingliteks pidada, nad kuulasid korralikult, tegid k6ike kaasa ja 6ppisid teksti. Ma armastan neid p2evi kui nad sellised on. Selleks aga, et nende huvi s2ilitada, l2heb mul t6esti kogu oma energiat tarvis ja seet6ttu olen alati nii l2bi kui sealt tagasi tulen. Samas aga tulin t2na ma t6esti heas tujus sealt tagasi. Nii hea meel oli, et tunnid l2ksid ilusasti. Tekstid said jaotatud ja rollid ka. Isegi harjutada saime juba veidi. Mul on usku, et saame detsembriks ikka yhe korraliku j6uluetendusega hakkama. Vaatasin juba v2lja ka, et kus seda teha saaksime. V2ljas turnimispuude vahel!



Vivianne, Alejandra ja Katalina panin siis ingleid m2ngima. Raske muidugi on, kuna nad lugeda eriti ei oska. Katalina n2iteks on 14 aastane aga veerib t2hti nagu minu 6-aastane 6de. Sellegipoolest ma kirjutasin nende teksti neile trykit2htedes v2lja ja jagasin k2tte. Seda ei ole palju, niisiis loodan, et nad saavad selle ikka ilusasti p2he, sest n2ha on, et nad tegelikult tahavad kaasa teha. Nad on v2ga toredad tydrukud, lihtsalt veidi rasketes oludes kasvanud, seet6ttu yritan m6ista kui nad vahel v2ga ootamatult v6i siis lihtsalt halvasti k2ituvad. Samamoodi on poistega. Nende t2helepanu on muidugi veel raskem v6ita, paar korda on aga ikka juba 6nnestunud. T2nagi suutsin yheks hetkeks k6ik yhte ja sama m2ngu korralikult koos m2ngima panna! Olin enda yle nii uhke:p



Reedel l2hen siis viisat tegema. Praegu olen ametlikult ikka veel turist. Reedel aga saab minust loodetavasti ametlik ja mitteimmigrandist vabatahtlik. T2na tegin oma passist koopia. Kujutate ette, nad tahavd igast lehest eraldi koopiat. Niisiis tuli see lehepatakas peaaegu 30 lehekyljeline.



M6ndasid asju on lihtsalt v6imatu leida. Kui k6ikv6imalikku sooki, jooki, saapapuhastusteenust, riideid ja aknapesu pakutakse sulle igal t2navanurgal, siis mingil arusaamatul p6hjusel on m6ningaid asju t2iesti v6imatu leida. Otsisin endale ujumisriideid. Ja see oli v6imatu missioon! K2isin l2bi k6ik poed vanalinnas ja mitte yhestki ei leidnud. K6ik ytlesid, et praegu ei ole hooaega ja seet6ttu ei ole. Siis l2ksin turule, sealtki ei leidnud midagi, K6ik vaid suunasid mind edasi kuhugi mujale. Aga seal "mujal" ei olnud ka kunagi mitte midagi. Niisiis, olingi kaks p2eva ujumisriiete otsingutel, ilma yhtegi paari ujumisriideid n2gemata. T2na s6itsin bussiga yhte suuremasse poodi, kus siis l6puks n2gin esimest paari t6elisi rannariideid. Neid olid seal kokku 10ne ringis. Aga nood maksid ligikaudu 700-800 krooni(ma ei saa aru kyll miks, sest midagi erilist nende juures ei olnud), niisiis j2idki mul nad l6puks ostmata. Selle asemel ostsin kilo banaane, nelja krooni eest! Nyyd pean aga lihtsalt oma vanad ujukad veidi kasutusk6lblikumaks muutma, sest nad ikka n2evad v2ga vanad ja r2baldunud v2lja. 6mblen uued paelad vms. Sest , ulalala, m2letate ma l2hen ju Cancuni!

No comments: