Thursday, July 10, 2008

Ulalala..

08.07.07 Teisip2ev 11.10

2rkasin Vilniuse lennujaamas veidi aega tagasi. Eilne oo Riia lennujaamas moodus rahulikult, kuid suhteliselt v2hese unega. Niisiis tuli Leedust lisa v6tta. Riia lennujaamas me ei olnudki ainsad magajad, vaid neid leidus terminali peale kokku ca 15-20. Enamus olid magama heitnud kujugi p6randale v6i siis k6vale ja ebamugavale pingile. Meie aga olime kavalamad, l2ksime yhe suletud kohviku pehmetele pinkidele, mitte et see magamisase just v2ga mugav oleks olnud(umbes pool minu keha pikkust) aga parem ikkagi. Kokku magasime umbes kaks tundi, 2ratuskella panime 3.30ks, check-in algas kell 4. &htul enne magamaminekut l6bustasime end veel kaardimajade ehitamisega, jaama tootajaskonna seas tekitasime t2itsa sensatsiooni, k2idi mooda, vaadati, naeratati.


08.07.08 Teisip2ev, lennukis Barcelona poole

Aga jah, l6puks saabus aeg lennukile minna, kusjuures enne oma pagasi 2raandmist me ei teadnud, et Vilniuses me seda vahepeal k2tte ei saa, niisiis seal veedetud 7 tundi olid ilma suurema varustuseta. Muidu ei olnudki v2ga hullu, lihtsalt magamiskott oleks v6inud olla...ja padi.
Mul oli oma silmar66m ka! Yks l2ti poiss, kes ka Riiast Vilniusesse lendas ja siis seal Barcelona lendu ootas. Riiast tulles istus ta minu k6rvalreas ja siis kui pysti hakkasime t6usma, siis p6rkasime kokku. On ju romantiline! Me isegi r22kisime- tema ytles vabandust ja mina vastasin, et pole midagi. Aga karta on, et see suhe ei saa kunagi toimima hakata, sest noh, teate, tema elab L2tis ja mina Eestis. Ja kaugsuhted on teatavasti v2ga keerulised.

No comments: