Wednesday, September 3, 2008

2ra h6iska enne 6htut!

Jah, nii see tuntud vanas6na k2ib. Ma ei oleks arvanudki, et see nii paika v6ib pidada.

M2letate, et ma eelmises postituses kelkisin, kuidas ma ilusti ise kodutee yles leidsin.
T2na see nii lihtsalt enam ei l2inud.
Otsustasin niisiis seekord yhe teise bussiga tulla, mis ka minu kodu l2hedale s6idab.
Hyppasin Plaza Dorada juurest bussi peale ja r66mustasin, et nii ruttu 6ige bussi peale sain.
S6itsin m6nda aega ja arvasin siis, et ju ma olen kodu l2hedale j6udnud, niisiis l2hen parem maha ja jalutan veidi maad niisama. Peagi olingi t2naval. Vaatasin enda ymber ringi ja arutlesin, kas ma olen selles kohas kunagi varem olnud. Tundus, et vist olen. M6tlesin, et l6ikan veidi ja l2ksin mooda yht pisikest t2navat. Hmm..siin ma kyll ei ole olnud. K6ndisin tagasi suure tee juurde..eiei, siin ma ka ikka ei ole olnud. Juma siis tulin liiga vara maha. Ootasin j2rgmist bussi ja viipasin sellele, et too mind peale v6taks. S8itsin edasi. Aga ikkagi ei tundunud ykski koht mulle tuttav. L6puks olin juba p2ris pikka aega s6itnud kui l6puks endale tunnistasin,. et eks ma olen vist eksinud. L2ksin maha ja kysisin teed. Ma ei tea oma t2nava nime ega aadressi, ainus asi mida tean, on see, et see aasub yhe kooli l2hedal , mille nimi on "federal (vms) 2". Vaikselt hakkas tibutama. Siis k6vemini sadama. L6puks j6udsin yhe tee 22rde, kust moodus ka see buss, millega tavaliselt koju olen l2inud. Aga ma ei teadnud kummale poole teed ma seisma peaks. L2ksin yhele poole, aga siis ikka m6tlesin ymber ja l2ksin teisele poole. M66dukast sajust sai padukas. Buss tuli 6nneks peagi ja ma l2ksin ruttu peale. Bussijuht teatas, et ta teab, kus too kool asub ja laseb mu seal maha. P2rast m6ningast loksumist j6udsime selle kooli l2hedale. Mind pandi maha. Vaatasin ymberringi ja avastasin, et ka selles kohas ei ole ma varem viibinud. Vihma kallas oavarrest. Niisiis hakkasin lihtsalt oma intuitsiooni usaldades yhes suunas jooksma. V6tsin pl2tud jalast ja tegin kyll vist oma parima aja 300m jooksus. Tegelt oli see rohkem nagu 600 m. L6ppudel6puks tundsin 2ra tuttava t2nava ja ka oma koduukse. Olin t2itsa 6nnelik. Olin kodus. Aga enam ma selle bussiga igatahes vist ei l2he.

Niisiis veel t2ndasest p2evast. P2eval kella kolmest kuueni oli hisp. keele tund. J2llegi v2ga intensiivne ja hariv. Mulle v2ga meeldib meie maestro Memo, ta t6esti 6petab h2sti.
Siis oli mul see bussiseiklus. Ja 6htul l2ksime yhte baari, kus Jorge pidas oma lahkumispidu. Nimelt s6idab ta homme Leetu vabatahtlikuks. Seal saime reedeks juba kutse yhele uuele peole, yhe Joge s6bra synnip2evale. Ning veel yks tore uudis, millest t2na kuulsin on, et laup.-pyhap. korraldatakse meile matk yhe m2e otsa. Oobime yhes m2gionnis. Kylm pidavat seal ainult olema, nii et pean Lizilt m6ningaid sooje riideid juurde laenama, sest oma myts ja kindad j2id mul kyll koju. Igatahes ootan seda retke juba elevusega. Mingi p2ev tahaks pinna ikka neid Puebla l2hedal asuvaid pyramiide ka vaatama, eks n2is, ehk reede hommikul. Homme algab mul hisp. alles kell 5, nii et hommiku poole kavatsen kinno minna. Kino on siin kuritegelikult odav. Nagu ka paljud muud asjad.

Homme v6i siis l2hip2evil kavatsen teha kerge ylevaate k6ikidest maitsvatest toitudest ja jookidest mida siiamaani proovinud olen. Ja uskuge mind- maitsvaid asju on siin palju!

1 comment:

Kiku said...

Kui juba Sina ära eksisid nõndamoodi, siis ei tea küll, mida ma oleks teinud.

Kui juba Sina väsid ära nendest pidudest, siis oleksin mina juba ammu lääbakil maas.

Kui juba Sina tahad teha nimekirja oma meelisasjadest, siis oled juba päris minu moodi. Ja ma arvan, et Su plaan seal ettevaatlikult ja vähe süüa küll siis läbi ei lähe! :P

Mina ja Heleriin igatseme. Aga ka vaid natukene. :D